Halebopkund

I somras köpte ju min pappa och lillebror en ny mobil åt mig, och inne i Telia-butiken så tjatade säljaren om att jag kunde få nytt nummer med årskort för gratis surf, som bara funkade med det sim-kortet de erbjöd mig. Han frågade om mitt nummer var viktigt för mig, vilket jag sa att det var. Härom dagen loggade jag in på Halebops hemsida och fick se hur länge jag haft mitt nummer. Blev faktiskt väldigt förvånad, även om jag vet att jag har haft samma nummer sedan jag fick min första telefon, som för övrigt var en nokia 3310 såklart ;)
 


Kanske han hade fattat det lite bättre om jag sagt att jag faktiskt haft samma nummer sedan jag var tio år haha.. För några månader sen ringde Halebop till Christoffer och erbjöd honom ett annat abonnemang eftersom han varit kund så länge (sen 2009), undra varför inte jag får några dundererbjudande som varit kund sedan stenåldern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0