Lördag

Igår var vi på bio och såg Ted. Den var faktiskt rätt bra, skulle kunna se den igen :) Trevligt å gå på bio ibland, händer inte så ofta. Åkte i alla fall hem efter det och Christoffer la sig tidigt och jag kollade på nån film på teve innan jag la mig vid ett-tiden.



Idag vet jag inte vad som händer, vi har i alla fall varit på en 5 kilometers promenad tidigare. Glömde sätta plåster på mitt skavsår så fick ta löv efter vägen och vika ner i strumpan haha.. Bra de att de brände sen typ hela tiden, så när vi kommer hem ser jag att lövet har skavt sår på foten haha :(

Idag ska vi äta fläskfilé, vitlökskroketter och beasås! Tycker att det kan bli middagstid typ nu. Nu ska jag glo lite på webbteve innan det är dags att laga mat på nån timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0