Min webbkamera funkar!



I juli fick jag ju formatera om datorn eftersom jag hade nå virus på den. Som vanligt vet jag aldrig vart jag har alla skivor, så jag har ju fejk-windows nu som dessutom är på engelska. Koden till äkta som sitter under datorn har skrapats bort. Min otur alltså... Att köpa äkta kostar över 1000 kr, och det är jag inte så pigg på att lägga pengar på när jag vet att jag kunde ha det om bara koden syntes.

Jaja, har inte haft nån webbkamera sen dess heller och inte hittat drivrutiner på internet heller, tills idag. Webbkameran är skittråkig och räknar ner från tre sekunder för varje bild den ska ta, men nu funkar camen i alla fall! Man vet aldrig när den behövs haha. Inte för att jag använder den så ofta men ibland har man liksom saknat den. Slutsaknat nu. Fast saknar fortfarande den gamla lite, den var bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0