Nytt köpcentrum

Idag har nya köpcentrumet i Hemlingby öppnats så jag tänkte att vi skulle åka dit när Christoffer slutade, en sväng och kolla lite, men Christoffer fick sms tio i sex imorse att han var ledig.... Så vi kunde åka dit lite tidigare än tänkt. I alla fall så somnade han om när han läste smset efter sju, men jag klev upp halv åtta för jag kunde inte somna. Väckte honom vid nio för att äta frukost, då hade han ändå så sovit tolv timmar.

Typ vid halv elva åkte vi iväg, och fyhelvete vad folk det var! :O Var milslånga köer till ÖB och Stadium outlet, så vi gick in på Jysk och Rusta. Folk hade parkerat efter vägen, utanför de "gamla" affärerna osv, det var fan kaos haha. Vi hade tur som fick parkering. Köpte bara en matta till hallen och värmeljus på Rusta, sen lära vi åka för Christoffer skulle äta lunch med en kompis. Så vi ska dit igen vid tvåtiden typ, och kolla in de andra affärerna. Förhoppningsvis inte lika mycket folk, men det är det nog ;) Christoffer kom på att det är löning idag också, haha inte konstigt att det var så mycket folk..
 

Mattan som vi köpte, redan hundhår på den haha.. Fast är inte dammsugat på ett tag här. Vill helst inte ha mattor för det blir så mycket hundhår som samlas på dom, och då dör jag i allergi. Men det är fint, så jag får stå ut.

Har varit ute och fotat min lilla hund bland löven också. Var ute både innan vi åkte och sen nyss. Det blåser rätt kallt ute så Christoffer gnällde att jag skulle bli klar, han blev nämligen tvungen att hålla kopplet haha ;) Så gick ut igen utan honom och fotade lite nu för ett tag sen. Tog ett rött koppel så det kunde matcha löven lite i alla fall, vill inte ha henne lös på området även om jag bara fotar. Man får ju inte det och det sitter grinkärringar i varje fönster och vakar över en, så bäst att inte göra nå dumt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0