Solsidan säsong tre

Ingen har nog missat att säsong 3 av Solsidan hade premiär idag. Nu har man lite underhållning varje söndag i ett par veckor framöver då :) Undra hur många avsnitt det är? Sen imorgon börjar Pengarna på bordet, det kollade jag och Christoffer alltid på förut. Synd bara att han inte hinner se det för han måste iväg på träning, men man får väl kolla på det efter träningen varje måndag då.
 


Nu ska jag ta min pojkvän, hund och runkeeper med mig ut på en promenad. Hade velat gå minst fem kilometer, har bara gått en gång på både fredag och lördag så.. Och igår blev det ju rätt mycket kalorier. Men helt ärligt så vet jag inte om jag orkar, är så sjuuukt trött. Och sliten. Som det känns nu så blir det läggdags direkt efter promenaden. Fyfasen vad skönt det vore att lägga sig tidigt och sova ut riktigt imorgon! Det har varit fullt upp hela helgen, längtar redan till nästa haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0