Söndag igen

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist. I torsdags vet jag inte riktigt vad vi gjorde, inget speciellt tror jag.. Igår efter Christoffer hade slutat for vi ut till hans pappa och grillade, hur jäkla gott som helst! Tänkte tidigare i veckan på att vi typ aldrig grillat i sommar, iofs har det ju knappt varit nån sommar. De gånger vi grillat kan jag räkna på en hand. Vi åkte därifrån vid elvatiden och somnade direkt när vi kom hem :)


Promenad här för någon dag sen, hösten är fin när det är ljust ute!
 

Igår kom Christoffers pappa hit, eller ja vi hämtade honom i stan och så handlade vi. Jag lagade mat och vi åt, sen klockan sju var det speedway-VM så det kollade vi på och drack vin, öl och åt ostbågar! Vid tio gick Christoffer och Leif till pizzerian/puben men jag orkade inte följa med så gick ut och mötte upp Dennis som kom med bussen och följde med han till grannen vart det var fest. Så jag blev där hela kvällen typ, eller sprang runt på området och träffade massa folk :P Christoffer kom också dit efter nån timme, och vi var inte hemma förrän klockan tre haha.. Och då åkte hans pappa hem med C's kompisar som skulle till Bergby. Var tänkt att han skulle sova över men blev inte så. Vi kröp ner under täcket och somnade nog rätt fort båda två :)

Igårkväll när vi kollade på speedwayen, så satt Nova vid datorn och glodde haha.

Gårkvällen vart väl inte riktigt som tänkt och även om den hade mindre bra stunder så hade jag väldigt kul i alla fall, tiden bara sprang iväg :) Synd bara att folk ska prata skit, usch fyfan. Meeen gör man de och sen inte vågar stå upp för de så är de väl som de är, jag tänker inte lägga ner nå energi på de även om jag är irriterad.

Jag vaknade halv nio imorse och hade så svårt att somna om, typiskt mig när jag har druckit att jag ska vakna så tidigt och vara pigg. Snurrade i sängen länge med jordens jävla huvudvärk, gick upp och tog migräntablett och somnade sen om. Vi vaknade klockan elva och klev upp, har ätit frukost och sådär och nu sitter vi och spelar playstation. Eller ja, vi turas om för vi har bara en dosa ;)


Världens bästa

Ska snart dra iväg till Valbo och hämta Jesper, å unna oss en varsin mcflurry! Kanske inte det bästa såhär dagen efter man har druckit massa alkohol, men vi tänkte faktiskt köpa det i fredags men glassmaskinen är som vanligt alltid trasig på Donken. Sen ikväll när man piggnat till lite så blir det en jäkla lång promenad för att bränna bort lite kalorier. Det är tur att man inte dricker så ofta, det är ju hur mycket kalorier som helst i alkohol. Nä då är jag hellre fet på godis än att bli spritfet ;) Helst inget av det dock haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0