Sparkonto och runkeeper

Igår öppnade jag ett till allkonto, som jag ska ha som sparkonto. Tror att det blev rätt iaf, vill ha utan ränta och kunna flytta över pengar hur som helst och så ska det inte kosta nått eller så. Den som lever får väl se om det blev rätt ;) Behöver ha ett till konto som man kan lägga undan pengar på, dom finns där fast man kommer inte åt dom med kortet liksom. Kanske kan komma igång med nå sparande varje månad, även om det inte lär bli många kronor.

 
Idag fyllde mamma på min telefon igen, så snällt av henne! :D Kan börja använda Runkeeper igen då, så idag slog jag på den när jag var ute och gick. Man blir ju mycket mer motiverad :) Gick runt och gick typ vilse, men hittade tillbaka på rätt spår till slut haha. Tänkte gå en vända till lite senare ikväll, maten innehöll en hel del philadelphiaost och creme fraiche så det var ju skyhögt med kalorier i den. Fast idag har jag varit dålig och bara ätit frukost och middag, borde ha ätit åtminstone nå litet däremelllan. Så jag är ändå inte uppe i alltför många kalorier. Men jag vill äta lite glass ikväll tror jag, så ska ut och röra på mig lite mer så det får plats utan att det blir så många kalorier.

I övrigt vet jag inte vad som händer, jag och Christoffer vill göra olika saker ikväll och han vill att jag ska följa med honom. Så får väl se hur det blir och hur kvällen slutar :)
 

Hade tänt en massa ljus igårkväll. Det bästa när det är mörkt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0