Tisdagen sprang visst förbi

Idag blev det ingen morgonpromenad. Vi var på väg, kom ut, hann gå ett par meter och så höll Christoffer på att frysa ihjäl så vi gick hem. Då hade jag hunnit blivit så hungrig så det blev frukost och sen åkte vi iväg till Dollar store och köpte nå disksvampar och så. Sen skulle vi till Ica och köpa makaroner som det var extrapris på, och det ligger ju alldeles bredvid men vi tänkte flytta bilen närmare, så är den steeendöd. Christoffer hade råkat glömma lysena på, så Isak fick komma med starthjälp och sen följde han med oss hem.
 
Är suuuuperglad idag för Christoffer fick ett bra samtal när vi var och handlade :D Så nu håller vi alla tummar!! Började nästan grina för jag blev så glad haha.. Och kommer dö av lycka om det går som det ska. Men bara att vänta och se. En bra början i alla fall!
 
Nova med fulla munderingen på sig haha! Gäller att vara synlig när man är ute och går i mörkret

Blev i alla fall en promenad först på kvällskvisten, klockan nio närmare bestämt. Men då tog vi i och gick 8,8 kilometer. Kändes braaa! Men ligger inte så jättemycket på minus idag för vi har ätit lite onyttigt gotta. Men var så jäkla sugen, så det fick bli så. Brände ju över 500 kalorier på promenaden så det är ju inte så stor skada skedd, mer än hälften av allt onyttigt försvann då där i alla fall ;) Fast skulle gärna ha fortsatt och gått en mil.

Nu ska jag hoppa i lådan, är lite trött i benen känner jag. Och lite i skallen. Ska bli skönt att sova, imorgon är det nog en del att göra. Det här är sista natten med Christoffer ju, sen är han borta två nätter. Uschaa, blir tomt! Tur jag har hunden. Första gången jag blir ensam "så länge", men någon gång ska ju vara den första!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0