Tisdagkväll


Plockade undan skinnjackan igår, tog fram vinterskorna. Inte okej, men fryser så sjukt om fötterna på kvällarna så lika att ta fram dom nu!

Idag höll jag på att frysa ihjäl på morgonrundan, i början i alla fall. Linne och peak-jacka upptill var kanske för lite att ha på sig när det blåste isvindar ;) Gick dock bra, men när jag var hemma efter tre kilometer var jag en aning kall.. Fast jag frös inte om benen fast jag bara hade mina löpartights på mig. För en gångs skulle överdrev jag inte, brukar alltid ta på mig för mycket kläder när jag är ute.

Idag blev jag lite väl sugen på nuggets från Max av nån anledning, så efter att ha suttit och räknat massa kalorier så åkte vi dit och åt när Christoffer slutade. Det går faktiskt att äta hyfsat nyttigt där. Blev sex nuggets, en smältost, grönsallad med fettfri vinegrette och en light-cola. 359 kalorier (ja okej, jag är skadad av att räkna kalorier, men det är rätt intressant att veta vad man äter). Nuggets är faktiskt bland det nyttigaste du kan äta om du ska äta typ på Max eller Donken. Det är i alla fall väldigt lite kalorier för en hel middag, får bara se hur länge man håller sig mätt, känner mig småhungrig nu och det var 2,5 timme sen vi åt.
 

Nu har vi handlat lite frukt haha.. Två kilo bananer och ett kilo päron borde räcka ett tag!

Nu är det dags för en promenad, tror vi ska satsa på 5 kilometer. Sen klockan tio ska jag kolla på ett teveprogram, och sen efter det så blir det webbteve för då ska vi se gårdagens avsnitt av Pengarna på bordet. Dags att ge sig iväg nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0