Fin morgon, eller inte..

Det blev paj igår som vi åt när Christoffer kom hem från träningen. Sen sa det bara pang så fick jag migrän så jag fick och la mig direkt och tänkte att jag kunde sova bort det. Ska aldrig mer tänka så igen... Vaknade tio i sex imorse och trodde huvudet skulle sprängas, mådde illa, svettades och frös. Gick upp och tog en migräntablett och sen låg jag vaken en timme innan jag var upp på toa, var helt kritvit i ansiktet, blev nästan rädd för mig själv haha. Spydde som en gris i alla fall, och sen gick jag och la mig igen.

Kunde inte somna förrän vid åtta, och varje gång jag trodde migränen började gå över och jag rörde på mig så kom den tillbaka ännu värre :( Klev upp för nån timme sen och då var den borta, men nu börjar den komma tillbaka igen.. Hoppas det försvinner helt snart, ska ju tvätta om nån timme, kommer aldrig orka det om jag mår såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0