Fredagsshopping

Idag var jag och Christoffer iväg och köpte en våg. Och det är nog egentligen lite sjukt att jag ägnar ett helt blogginlägg till att skriva om en våg, men jaja det är ju trots allt min blogg så! :)

För 149 kronor kan man väl inte få så mycket, men den här vågen är riktigt bra! Mamma har en liknande men den här visar lite fler olika saker. Man knappar först in kön, ålder och längd och så blir det lagrat. Sen visar vågen ens vikt, fettprocent, vätskeprocent, muskelprocent, hur många kilo ben man har och dessutom hur mycket man förbränner dagligen utan motion. Hur bra som helst!!



Jag och Christoffer har stått på vågen flera gånger var och den visar exakt samma varje gång. Egentligen ska man ju väga sig på morgonen när man är tom i magen, men kunde som inte låta bli när vi väl köpt en våg. Och gissa om jag var nervös när jag ställde mig på vågen haha.. Usch. Dock hur nöjd som helst över siffran den visade såhär dags, så jag kommer kolla imorgon på morgonen för att få den exakta siffran. Blev inte mindre taggad nu att gå ner i vikt när jag vägde mindre än vad jag trodde att jag gjorde :) Perfekt pepp såhär en fredag när man kanske är godissugen, vilket jag dock inte är. Förvånandsvärt nog..

Håller på med middagen, sjukt sent men så kan det bli ibland. Inte bra för viktminskningen dock. Men efter middagen ska vi gå en promenad med hunden och blir jag godissugen så blir det en smoothie senare, annars lär jag äta nå hårdbröd eftersom jag bara ätit tre mål idag om man räknar med middagen, och det är för lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0