Oväntad post

Idag efter att jag varit ut med hunden så hade posten hunnit komma. Förväntade mig ingenting och så dyker det upp ett paket från mormor och morfar innehållandes norsk choklad! :) Perfekt till helgen, och norsk choklad säger man ju aldrig nej till. Som alltid så får vi försöka spara på de här så länge som möjligt, det är ju inte varje dag man kan äta norsk choklad, även om jag hade önskat det.


När Christoffer slutade så åkte vi till Fjällbacken och hämtade ut min plånbok som faktiskt hann komma till idag. Det trodde jag inte, men det gick ju fort! Så nu har jag bytt och får vänja mig vid den här. Tänkte först att jag skulle skicka tillbaka den för den var så jäkla stor, men jag vänjer nog mig efter ett tag. Det är ju som lite skillnad om man jämför med den jag har haft de senaste åren :P Trodde dock att det skulle finnas mer utrymme för korten än vad det gjorde, men det gör inte så mycket, dom jag inte använder så ofta får ligga lite huller om buller där i.

Jösses vad klockan har hunnit bli mycket.. Måste göra nå mat nu snart. Vid sextiden skulle Kerstin och Tobbe komma förbi och senare ska nog Christoffer tatuera sig. Jag vill också, vet vad jag ska ha för motiv men inte vart jag vill ha den så därför får jag klokt vänta. Vill vara helt säker på vart den ska sitta innan jag gör den, har funderat på foten och insidan av överarmen (vad nu det heter?) men inget av det känns rätt med det typsnittet som jag har valt. Så får fundera vidare.. Som det känns nu så kommer jag aldrig kunna bestämma mig.. Och jag vill ha bestämt motiv och placering och hunnit fundera på det ett bra tag innan jag lägger mig under nålen.


Som sagt, det är lite skillnad på min lilla gamla och den nya haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0