September månad

Dagen idag har bestått av regn, huvudvärk, Dollarstore, middag, huvudvärk igen, tevetittande, huvudvärk återigen, bilåkning och lite dator. Kom hem strax efter ett nån gång efter att ha varit ute och åkt bil med Henke och Lydia. Huvudvärken har hittat tillbaka och jag har ont i magen så jag ska byta om och skutta i säng även om jag inte är så jättetrött. Synd att det ska vara pissväder hela tiden, vill ut i skogen och plocka ett par liter blåbär medan det finns nå :) Men får väl se om det hinner bli av över huvudtaget..
 
Kan inte fatta att det är september nu?! Börjar gå mot vintertid, usch.. Om fyra månader är vi inne i januari och ett nytt år, tror det kommer gå riktigt fort faktiskt. Känns så tragiskt, vill inte ha vinter. Det hjälper ju inte heller att sommaren var hur dålig som helst... Utlandsresa jatack!


Pappa och jag i Turkiet förra året. Skapligt röd var man!! Hade bränt mig rätt lagomt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0