Snart har halva veckan gått

Jahaja, då var jag här igen :) I måndags vettetusan vad som hände? Kommer inte direkt ihåg, så var väl inget speciellt ;) I tisdags blev det lite ärenden utförda, sen följde jag lite halvt motvilligt med på Christoffers innebandymatch. Alltså jag är så sjukt bollrädd så det finns inte, sitter typ och är dönervös över att få en boll i skallen hela tiden.. Men man lär ju stötta varandra i de olika intressena man har, Christoffer har alltid hängt med på mina äventyr när jag dragit med honom ut i myggskogen för att lägga spår, på agilityplan och försökt lära honom handling fast han vill göra på sitt eget sätt, tjata sönder hans öron om hur det ska gå till när han provar att träna lydnad osv. Han stöttar mig i mitt intresse och intresserar sig för det med. Är så glad att jag hittat en sån kille!

I alla fall så följde jag med honom och även om jag mest satt nervös under hela matchen (ifall jag skulle få en boll i huvudet alltså haha) men på slutet när det stod 2-2 blev jag riktigt inne i matchen haha! Slutade med att Christoffers lag vann med 3-2, lite spännande var det faktiskt :)

Två bilder från igår, busan och hussen, och från uppvärmningen innan matchen

Idag var Christoffer ledig så vi drog en vända på stan. Passade på att köpa lite småsaker som man aldrig orkar göra annars :) Typ migräntabletter, nagelfilar och sånt. Sen hittade jag två bh:ar för 199 kr så slog till på de å! För en gångs skull, haha blir så snål när jag har pengar.. Har beställt en ny plånbok från Monki igår också, velat ha en ungefär hur länge som helst men inte hittat, sen inte orkat lägga pengar på det heller. Men nu så är den beställd och hoppas den hinner hit innan fredag! Vilket den förmodligen inte gör, men jag hade velat det :( Får vänta tills nästa vecka då.


Ja, bara för att lägga upp nån bild.. Så tog den här när jag satt i bilen nere på stan haha..

Efter vi varit på stan så plockade vi upp Dennis innan det bar av hemåt. Har färgat hans hår idag, sen har det väl inte hänt så mycket mer. Har inte varit på så bra humör ikväll ;) Men det har väl sina anledningar. Bättre är det då nu! Nyttigt att få ut lite aggressioner ibland hehe..

Sitter nu och dricker te och funderar på om jag ska kolla dagens PH-avsnitt? Men vet inte om jag orkar, kanske glor på det imorgon. Börjar bli lite sent. Vaknade imorse 10.20 och var klarvaken, vänder mig om i sängen och så är inte Christoffer där? Hörde att han var på toa så väntade på att han skulle komma tillbaka. När han kommer in i sovrummet igen är han fullt påklädd, haha alltså vad hände? Killen som sover hela dagarna klev upp före tio på sin lediga dag. Ett under har skett idag.


Dricker det här just nu!

Ja det här inlägget blev ju milslångt, kanske borde börja skriva varje dag igen? Imorgon ska herrn jobba och då ska jag ta tag i lägenheten. Det ska plockas och städas, och så tänkte jag riva ut allt i min garderob och sortera det, om jag orkar alltså.. Det behövs, även om jag inte vill.. Men börjar bli svårt att hitta kläder där inne nu ;) Så då är jag ju sysselsatt ett tag imorgon, hoppas bara jag orkar börja, det är det som är det tråkigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0