Snart ny vecka

Har varit ensam hela långa dagen idag typ, och är det ännu. Eller ja, hela dagen men C sov till klockan tre typ och for iväg och spelade match sen och åkte till en kompis efter det. Så även om han var hemma så hade jag inget sällskap direkt haha. Lika bra det kanske, för det är inte riktigt min dag känner jag. Eller det har inte varit min vecka heller för den delen, har varit sur och irriterad till och från mest hela tiden tycker jag, vet inte varför men ibland kan det ju så helt enkelt. Skönt att vara själv då och rensa lite tankar.

Tittar på Marley and me just nu. Såg filmen för första gången för ganska precis tre år sedan, med mamma efter att vi tagit bort Nelly. Lite lustigt att den ska visas på teve igen just nu.

Filmen slutar efter elva och då blir det nog läggdags, även om jag förmodligen inte kommer vara trött då. Vände om dygnet ganska bra i helgen så har sovit rätt länge idag, men ska ändå försöka lägga mig i tid. Hoppas att måndag-torsdag går fort för på fredag kommer pappa hit :D Jag var ju hemma för ett par veckor sen men saknar min familj ändå, och det blir roligt att få besök hit. Nu funderar jag på att äta lite glass medan jag glor klart på filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0