Balkongprojekt

Idag la jag ut trallen på balkongen, men eftersom det droppar så mycket från balkongen över när snön smälter så tror jag att jag ska ta bort några i hörnen så det inte blir så mycket vatten på dom. Nog för att dom ska tåla det men tycker det är onödigt att det ska stå och droppa på dom redan nu, vi har ändå inga möbler och kan inte vara ute på balkongen ännu. Men grymt snyggt blev det då!! Måste dock såga bort någon centimeter från de sista plattorna jag skulle lägga eftersom de inte riktigt passade. Men det visste jag redan att det skulle behövas göras. Tror i alla fall att det blir supersnyggt när det är klart med möbler och allt!
 


Tror det blir först i början på juni som vi åker till Ikea och köper bland annat utemöblerna. Ska även köpa en sängstomme då. Utemöblerna är i samma träslag som golvtrallen så jag tror det blir snyggt! Fast såg nu att allt går att beställa online från Ikea så kanske blir att göra så istället för att ta en tripp dit. Vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0