Bra kväll/natt

Lönen rullade in på kontot, räkningarna är betalda, Christoffers födelsedagspresenter är beställda OCH det finns gott om pengar kvar!! Det bästa är att det kommer att finnas en del pengar kvar fortfarande efter att våran Kirunatripp är gjord och efter att vi har storhandlat. Livet känns rätt bra nu! :)

Och det blir inte bättre av att jag bara har morgondagen, alltså 5,5 timmar kvar tills fyra dagars ledighet! Fytusan så skönt säger jag! Hoppas bara att man inte åker på nå extrajobb under tiden när man verkligen vill vara ledig, brukar ju vara så ;) Det var smockat med folk på jobbet idag, typ hela tiden så vi hade det rätt stressigt. Men det gick bra, men efter såna dagar är man så trött och vill bara vara ledig och framförallt sova. Men var tvungen att sitta uppe tills lönen slank in på kontot och fixa allt med räkningar. Det är så skönt när det är bortgjort.
 

Det här kommer att vara jag imorgonkväll!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket och ladda upp batterierna inför morgondagen! Ska bara påbörja en handlingslista lite smått, det är ju på kvällen som man är mest aktiv! Haha, alltid. Förstår inte varför det är så?

Kommentarer
Postat av: johanna

Fan vad snygg du kommer att vara imorgon!! ;)

2013-04-25 @ 12:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0