Då var det måndag igen

Idag klev vi upp efter tio och käkade lite frulle. Sen vid tolvtiden tog vi en prommis till mormor och morfar och fikade lite. Morfar körde Christoffer till verkstan där han hämtade bilen och körde hem mig innan han for på jobbet. Jag packade upp alla väskor vi hämtade igår, och rensade kläder. Nu har jag ställt upp allt i hallen och förberett inför morgondagen då vi ska på soptippen.



Promenerade till jobbet strax efter tre nån gång. Jobbade 16-21.30 men åkte därifrån först 22.20 för vi hade hur mycket som helst att göra, och vi var bara två plus att varorna som ska komma under dagen kom först när vi började. Och det var hur mycket som helst. Så det tog som lite tid att göra allting + packa upp dom och hinna göra mat till alla som beställde.. Vi var helt döda bade jag och Anna-Stina när vi slutade haha... Förhoppningsvis blir det inte lika stressigt imorgon, eller sent heller för den delen.

Nu ska jag ta en nattmacka och se om jag orkar vara vaken tills herrn kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0