De senaste dagarna

Sen jag skrev sist så har jag fått mina skor från Nelly! De kom två dagar efter jag beställde dom, minns förr när jag var mindre och beställde kläder med mamma från kataloger, ibland fick man ju vänta flera månader innan dom kom! Skorna passade och det var jag ju lite förvånad över. Men det var ju bra :)


Har haft öppning idag, och mina nio dagar på raken blev istället elva dagar på raken nu. Skulle ha jobbat fram till tisdag nästa vecka, sen ledig onsdag och torsdag men nu ska jag jobba extra på torsdag och så byter jag mitt pass på fredag och jobbar onsdagen istället. Då blir jag ledig fyra dagar på raken sen och det händer inte så ofta, så man lär ju passa på :) Ska bli skönt som tusan! Nu är fem av elva pass avklarade i alla fall.

Handlade med mamma och lillebror efter jobbet, sen har jag duschat och inte gjort så mycket mer. Christoffer slutar klockan tio och då ska vi glo på webbteve gissar jag. Deal or no deal blir det, standard haha! Missade det i onsdags när han jobbade. Sen är det väl bara att gå och lägga sig i tid eftersom vi båda jobbar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0