Fått lampan fixad i köket!

Idag har jag jobbat 8-16 och Christoffer har förmiddag. När vi kom hem så kom Micke och Clint förbi för att Micke skulle hjälpa oss att sätta upp lampan i köket så att den hänger ovanför köksbordet. Rastade Nova direkt när vi kom hem och när jag kom in efter tio minuter så var han klar redan. Och det blev jättebra, skönt att slippa ha en lampa mitt i allt som man får försöka att inte slå skallen i! Å skönt att ha lyse över maten så man ser vad man äter ;)



Är sjuuukt trött idag och har varit det i princip hela dagen. Så jag ska kolla klart det avsnitt jag ser på webbteve, rasta hunden och sen ska jag lägga mig. Så det blir att sova riktigt tidigt idag men det behövs ibland :) Imorgon är jag ledig i alla fall, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0