FINAALLLLYYYYYY!

Då fick jag helg!! Efter elva pass på raken ska jag nu ta vara på mina fyra dagars ledighet. Undra när jag sist var ledig såhär många dagar? Måste ha varit i februari när vi drog ner till Gävle och tömde lägenheten. Imorgon eller på söndag hade jag velat fara ut å grilla korv! Har velat det i veckor nu, men får väl se om vädret håller i sig. På lördag bär det i alla fall av till Kiruna som sagt.
 
Är rätt trött i kroppen efter dagen, så vet inte hur länge jag ska orka vara uppe. Hade velat se nån film eller nått men det orkar jag nog inte. Ska i alla fall börja med att glo lite på webbteve och sen får jag väl se. Nånting börjar jag väl pyssla med, har hängt undan vinterjackorna idag så lär väl plocka undan vinterskor, mössor och sånt också gissar jag. Även fast jag är trött nu så kommer energin hitta tillbaka innan jag lägger mig, så är det jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0