Helg

Igår åkte vi till Kiruna vid halv tio. Bilburen som vi skulle kolla på i Laxforsen passade så jag köpte den och vi åkte vidare till Kiruna där det blev lite shopping. Jag fick med mig en ny jacka, ett linne och lite underkläder, mer än så hittade jag inte. Christoffer köpte nå tröjor och sen nått på Clas Ohlson. Vi var hemma vid femtiden eller nått tror jag? Då bjöd mormor på plättar och sen åkte vi hem. Vid halv nio åkte vi till Jonte och kollade på teve, men jag var så jäkla allergisk så vi for hem strax efter tio och jag la mig vid elva.
 
Idag har jag och Lina varit ute i skogen och grillat korv med hundarna. Inte världens bästa väder men det var i alla fall inte kallt! Första korvgrillningen för mig i år var det, men det blir garanterat fler gånger.
 


Har lite ångest över att min sista lediga dag är imorgon och att Christoffer jobbar då.. Är visserligen ledig på onsdag igen så haha ;) Men det är inte så kul att vara ledig när Christoffer jobbar. Nåja, nu ska jag röja upp här i lägenheten, kanske kolla efter nån bild jag kan förstora och sätta i en tavelram som jag har? Behöver rensa bland kläder i sovrummet också... Och såklart duscha bort rök- och skogslukten. Tur att man kan hålla sig sysselsatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0