Ojdå...

Råkade visst beställa hem ett piercingsmycke till industrial trots att jag inte ens har nå sånt. Får väl se till att det finns tid å pierca imorgon när vi sticker till Luleå! Jag kommer aldrig våga men nu har jag ju beställt hem ett smycke så nu måste jag. Har ju ändå velat ha det i sex år, så det börjar som bli på tiden tycker jag. Om det inte finns tid nånstans så blir jag ledsen i ögat...

Nu ska jag strax hoppa i sängen, blir tidig uppstigning imorgon eftersom vi ska serva bilen innan vi sticker till Luleå. Och innan det ska vi hinna göra massa. Idag har vi varit i farten sen halv tio, med ett litet hemligt mission bland annat. Men det får jag skriva om en annan dag, det är hemligt ännu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igeeen! Det gör inte så ont 2 av 10 :D

2013-04-03 @ 01:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0