Flytten av möblerna


Några bilder från när vi åkte ner och hämtade alla möbler i Gävle

Nycklarna lämnades in i lördags och så får man hoppas på att lägenheten går igenom besiktningen. På lördag hann vi även förbi Ikea i Sundsvall och handlade lite, plus att vi kollade ut en sängstomme som vi ska köpa. Har dock hittat en på Jysk som är 2000 kr billigare men vi måste bestämma oss först för vilken som är finast!

I tisdags jobbade jag kväll med svag feber och la mig direkt när jag kom hem. Sen vet jag inte om jag åkte på influensa eller vad det var, för hela dagen igår hade jag hög feber, hosta, ont i halsen och så sov jag bara. Har nog sovit 34 av 36 timmar, och de vakna timmarna har jag bara legat i sängen eller soffan. Så kunde med andra ord inte jobba igår, tur jag är ledig idag. Känner mig utvilad och rätt pigg men har ingen röst ibland riktigt, hoppas jag kan jobba imorgon. Eller jag tänker nog jobba ändå, jag måste.

Ska försöka ta det lugnt men har ju några lådor som måste packas upp.. Ska dock inte anstränga mig så mycket för vill verkligen jobba imorgon. Min lilla lillebror fyller år idag så ska dit och käka tårta senare, då är jag förhoppningsvis också lite piggare. En kopp te ska jag nog häva i mig, men lite halstabletter hade inte suttit fel. Synd att jag inte äger några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0