Fredag idag

Idag var jag tillbaka på jobbet igen! Är inte helt kry men det funkar att jobba i alla fall. Har öppning i helgen men har bytt bort lördagsöppningen mot stängning. Känner mig inte jättesugen på det men ska få jobba extra på torsdag nästa vecka då också så då fick det gå an. Behöver dom timmarna eftersom jag var hemma i onsdags. Så bara att vara glad över det så man får en hyfsad lön nästa månad :) Kul förresten att man inte fått lönespecen idag när alla andra har fått det.... Vill ju veta vad jag får i lön, jobbigt att vänta till på måndag!

Jobbade då 8-16 idag och sen har väl inte så mycket hänt. Ska kolla klart Farmen och sen skutta i duschen, efter det ska jag nog ta tag i sovrummet och packa upp några av de få lådorna som är kvar :) Och funderar ännu vart i vardagsrummet jag ska ha skrivaren, svårt det där..


Har satt upp lite på väggen i köket idag! Och nu ligger jag i soffan och degar framför teven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0