Inflyttade

Kanske börjar bli dags för en liten uppdatering nu! Har jobbat varje dag sedan jag skrev sist, har tre pass kvar nu och då har jag jobbat tio dagar på raken. Skulle egentligen ha varit ledig onsdag, torsdag och även helgen, men jobbade/jobbar extra då. Fast jag klagar inte! Lite tråkigt att jobba kväll dock, men pengar är pengar :)

De senaste dagarna har vi shoppat en del till lägenheten. Igår köpte vi bland annat en ryamatta till vardagsrummet, där vi fick den 2000 kr billigare än ordinarie pris!! Det var bara att slå till direkt ;) Nu sitter jag i köket och ska snart fortsätta packa upp lite grejer innan det blir att åka och handla, laga mat och sedan dra sig mot jobbet. Känner mig som en riktig hacker som fick igång internet, och dessutom lyckades jag ändra både namnet på nätverket och lösenordet. Känner mig smart haha!
 

En dålig cambild på en del av köket, bara för att fylla ut med nått!

Känner att jag tänker bo här ett tag nu.. Detta blir femte gången på 16 månader som jag har flyttat. Nu får det räcka ;) Lite drygt bara att dom inte satt in badkaret ännu, vet inte när dom tänker göra det heller. Nåja, allt annat är ju klart i alla fall så man får vara glad över det! Nu vill jag bara ha våra möbler hit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0