Måndag och tisdag

Igår jobbade jag 8-14 och när Christoffer kom hem efter jobbet så drog vi en sväng på stan. Jag, han och Jonte köpte en ny mobil till mamma, en tidig födelsedagspresent. Har planerat länge att köpa den men tänkte ge den i mars, men så när jag hade köpt den igår så visste jag att jag aldrig skulle kunna vänta en månad på att få ge bort den! Så lika att vi gav bort den direkt ;) Tror mamma blev väldigt förvånad, och det är hennes första touchtelefon så hon har lite å lära sig!

C köpte också en ny telefon, för att den han har fått av min pappa sjöng på sista refrängen. Men han köpte en billig, eftersom han har en trasig iphone redan som han ska lämna in, om det nu går eftersom den är över 2 år gammal.
 
 
Idag har jag tränat min lurviga hund, och sen jobbat kväll. Har betalat räkningarna nyss och det sved en del, med tanke på att vi inte bara har en lägenhet att betala utan två... Blä! Nåjaaa, sista gången nu då sen så slipper man det. Då är det bara internet en månad till och så nån elräkning förstås, men det blir förhoppningsvis inte så jättemånga kronor. Det är bara å räkna ner till nästa lön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0