Vårkänslor

Idag har det typ varit plusgrader ute, det har droppat från taket å det är ju så härligt! Vi var på en prommis med vovven, hon var överlycklig. Snacka om överslag haha.. Vi har ätit fläskfilé, och burit ner allt i förrådet som ska vara där. Så har bara kartongen som skrivaren är i och sen en madrass i sovrummet som ska ner det. Och imorgon när jag slutar så tror jag att vi ska sätta upp lite grejor på väggarna kanske.

Är helt död efter att ha jobbat idag, vet inte hur jag kan vara så jäkla slut men det är jag. Det är barnhelg i helgen så det är som lite folk då. Nu ska jag hoppa i duschen en snabb sväng och sen ta det lite lugnt i soffan innan det blir läggdags. Hade varit rätt skönt med en ledig helg men det dröjer. Är ledig nästa helg iofs men ska tävla då så det blir ändå fullt ös. Ser framemot nån helg då man bara kan ligga hemma och dega ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0