Första januari 2013


Tog lite bilder igår vid tolvslaget! :)

Idag har jag inte gjort mycket vettigt, och det är jag nog inte ensam om haha. Sov typ halva dagen vilket kanske inte var jättebra eftersom jag har öppning imorgon. Men det ska nog gå bra ändå!
 
Har lagt in mina kläder i garderoben nu, blir nog rätt så trångt när det kommer ännu mer kläder dit sen, men så får det vara ;) Hade massa gamla böcker och grejs i garderoben tydligen, så var tvungen att kolla igenom dom och flytta dom också. Så nu tycker jag att jag gjort mitt för idag, för det var rätt jobbigt. Men det här ska nog bli bra det också! Bara det att man är lite ovan just nu.

Nu ska jag göra det jag är bäst på, att göra ingenting.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart jobbar du ?=)

2013-01-04 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0