Tänk att man skulle hamna här igen..


Ja tänk att man skulle hamna här igen, jag som alltid velat flytta härifrån. Fast på senare tid har jag längtat lite tillbaka faktiskt.. Men så länge jag får bo med min kära pöjk så kan jag nästan så bo i en skokartong :) Nog för att vi nästan typ gör det just nu skulle man ju egentligen kunna säga haha! :D

Idag har jag handlat lite, lagat mat, jobbat kväll, skrivit på anställningsavtal och ja, sen jag kom hem har jag väl inte gjort så mycket nytta. Tiden bara rusar iväg. Funderar på att hoppa i duschen nu och sen börja krypa till kojs!Imorgon är jag som sagt ledig och jag har ingenting planerat direkt.. Men kan vara skönt det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0