Torsdagen

Idag har jag varit ledig och det har inte blivit många knop gjorda. Förutom att jag har handlat, lagat mat och funderat över lägenheten (standard haha..). Tänkte att jag och herrn bara skulle ta det lugnt ikväll, ligga i soffan och dega typ men han jobbar ÄN! Eller ja, han har slutat nyss. Han har nästan jobbat åtta timmars övertid idag så han fick inte jobba nå mer eftersom han börjar sju imorgon. Igår blev det fyra timmars övertid och i förrgår också fyra timmar. Skönt för han att det är fredag imorgon iaf, även om han kanske skulle få jobba i helgen också :) Hoppas han orkar upp imorgon bara. Själv jobbar jag hela helgen, är ledig först på onsdag. Men har öppning i helgen så det känns inte så farligt :)

Nu ska jag tvätta bort färgen från ögonbrynen, springa ut med hunden och sen hoppa i duschen. Efter det skuttar jag i sängen och då borde nog Christoffer vara hemma. Även om han älskar att jobba nu för tiden så tycker jag att han borde ha lite tid för att sova också ;) Och äta för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0