Sista dagen denna vecka

Idag blev det tidig uppstigning och ut till klubben för att ha kursavslutning. När den var klar och jag kom hem så skyndade jag mig att städa upp lite här hemma, har inte orkat packa upp sen helgen förrän nu haha... Så nu blev det fint här hemma igen :) Sen for jag iväg och jobbade kväll.
 
Har lyckats spilla kaffevatten över hela min hand på jobbet idag, och det brände och sved i flera timmar efteråt också :( Efter jobbet köpte jag aloevera-plåster, inte för att jag vet om det hjälper eller om man bara inbillar sig men det är bättre nu. Har mest bara ont i långfingret och ringfingret, men fick bara en stor blåsa trots att jag fick vatten över hela handen, så borde nog inte gnälla. Nu gör det inte ont om man inte tar där så det är väl bättre.
 
Borde hoppa i säng nu eftersom jag har öppning imorgon. Inte så jättetaggad men ändå skönt att sluta i skaplig tid. Imorgon ska vi förbi pappa och hälsa på också, han kom hem från Rhodos i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0