De senaste dagarna

Det var ett tag sen jag skrev nått nu.. I fredags gjorde jag väl inget speciellt tror jag, jobbade nog kväll. På lördag hade jag öppning och sen på kvällen var hela familjen på Glada Kocken och åt mat för att fira mormor som fyllde 70 år på söndag. Så på söndag var jag där och hälsade på före och sen efter jobbet då även Christoffer hängde med.
 
I måndags jobbade jag till fyra, sen var vi runt på stan en sväng, jag och Christoffer. Sen på kvällen var vi till mormor och morfar innan det blev läggdags. Tisdag var jag ledig och då var jag också hos mormor och morfar tills dess att morbror åkte till flygplatsen för att flyga hem till Stockholm. Dagarna gick så fort när han var här! På eftermiddagen åkte vi till Sophie och sen var vi och kollade på Jacks brottningsträning.

Idag har vi också hattat runt på stan, sen hämtade vi några skruvar hos morfar och satte upp nyckelskåpet i hallen innan jag åkte till jobbet. Så nu är hallen helt klar :) Det första i lägenheten att bli helt klart haha!
 

Fick bli två bilder på lite av hallen. Nyckelskåpet och våran nya spegel matchade rätt bra :)

Tänkte som inte lägga upp nå bilder innan allt är klart, men det är ändå kul att kunna kolla tillbaka och se hur man hade det innan man fick ordning på allt. Så kommer väl lite bilder så småningom :) Fast dom flesta åker nog ut på facebook bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0