Helgen

Igår jobbade jag till klockan sex, sen blev det hem å städa upp lite och fixa sig innan Sophie, Jonte och Johanna kom hit. Vi drog på krogen strax före tio och hann precis in innan det blev en jävla kö. Tur det! Var rätt så mycket folk men ändå inte så överdrivet många som man kände tyckte jag. Fast jag var inte riktigt på topp så vi åkte hemåt vid halv ett och då var jag nästan nykter. Värre var det med han jag bor med, som dessutom verkar ha supit bort sitt kontokort? Vi har i alla fall inte hittat det ännu. Sällan han lyckas med något sånt. Haha, orkar inte...



Nu ska jag börja röja upp här hemma, kom hem för en timme sen efter att vi har varit på marknaden idag och sen hos pappa en sväng, plus att vi bjöd mamma på mat innan hon körde hem oss. Det verkar som att någon var rätt darrhänt när den hällde upp shots igår eftersom det är fishshot över hela diskmaskinen haha ;)

Nä men jag och Christoffer har konstaterat att vi nog är lite för gamla för det här med alkohol, fest och krogen haha. Man är lite för klen dagen efter för att det ska vara värt det ;) Idag har jag dock mått förvånandsvärt bra, men det känns typ ändå inte ens värt det. Man blir ju så seeeg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0