Tisdag


Kom hem från jobbet till det här. Lika kul varje gång, eller så inte. Dumma hund.

Igår var jag ledig, hur skönt som helst! Idag har jag jobbat kväll, och det har väl inte blivit så mycket vettigt gjort innan det. Imorgon är det utbildning i Kiruna med jobbet hela dagen, är väl inte jättepeppad direkt haha.. Men det ska nog gå bra! Tidig uppstigning blir det, och sent hemma. Man kommer nog vara rätt trött imorgonkväll, tur att jag har stängning på torsdag så slipper man kliva upp så tidigt sen. Behöver kanske sova ut.

Nu ska jag glo på webbteve och försöka hålla mig vaken tills herrn kommer hem från jobbet, om jag nu orkar.. Borde sova så man orkar med morgondagen, men han vela att vi skulle planera nå med hans semester så får se om man orkar. Är rätt trött redan nu. Längtar tills veckan är över, det är inge kul när Christoffer är borta till typ ett på natten.. Att vara ensam hemma på kvällen är typ det värsta jag vet. Så långtråkigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0