Vilken jävla dag...

Jobbade 8-16 idag, var så sjuuukt trött och kände mig som en zombie större delen av dagen. Det var folk konstant och det kändes inte alls kul att jobba. Jag var liksom inte med i matchen, var väl i nån annan värld. När jag slutade klockan fyra var jag helt slut i skallen. Och som om inte det var nog så kommer Christoffer och hämtar mig från jobbet och då har han krockat med bilen :( Fast det var ju tur att det gick bra för honom. Fast våran lilla golf närmar sig slutet nu.. Inge idé att laga den utan det blir att skrota den sen. Men tills vidare får vi köra runt i en krockskadad bil, det är ju tur att den går att köra i alla fall. Synd att extralysena och allt blev förstört också. Men men, det är sånt som händer. Vi hade ju ändå tänkt köpa en ny bil till sommaren när Christoffers provanställning går ut, men jag vet att han velade ha kvar golfen och fixa till den för det är den bilen han har tyckt bäst om av alla sina bilar (han har ju haft några haha...). Det är skittråkigt men det går ju inte att göra nått åt.
 
Skulle egentligen ha varit ut och käkat med ett gäng tjejor på Nittaya ikväll, men jag var fan helt knäckt när jag kom från jobbet. Och det där med bilen sög verkligen musten ur mig. Det är bara massa jävla skit nu, blir så less!! Nu har vi allt emot oss känns det som. Men bestämde mig ändå för att åka, men jag skulle vila ett tag innan. Vi tog en powernap i sängen och när jag vaknade så hade jag migrän. Så jag fick vara hemma ändå. Typiskt..
 


Mamma och Jonte kom förbi vid nio och vi har sett finalen av Gladiatorerna och när de åkte gick vi en sväng med Nova. Hon fyller åtta år idag, och min morbror fyller också år :) Jag jobbar hela helgen och måste säga att jag inte alls är taggad, men det går säkert fort när man väl är där. Har fått lönespecen idag också och det var ju inte helt fel :)) Nu ska jag dega framför teven innan det blir läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0