Vinnarhelg

I helgen vann jag först en fototävling, sen drog min fina hund till med klassvinst idag, och sen vann jag tydligen "tröstpris" på ett baklotteri så jag har fått hem massa matbröd och bullar. Triss i vinst! :)
 
 
Har spenderat hela helgen i ridhuset med att tävla och vara funktionär. Idag efter tävlingen gjorde vi middag och sen for vi till mormor och morfar. Morfar har fyllt år idag så det blev tårta och fika. Min morbror är också här (han bor i Stockholm). I veckan börjar Christoffer gå skift och jag jobbar bara kväll förutom på lördag så det passade ju faktiskt bra, så jobbar vi inte om varandra iaf.

Nu ska jag slå igång nån serie och sen börjar det kanske bli läggdags? Är ledig imorgon men man har ju varit så äckligt nervös hela helgen så man känner sig rätt grötig i huvudet. Har i alla fall världens bästa hund, även om hon nyss välte ut sin vattenskål i köket. Men vad gör det när hon har vunnit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0