Ett tag sen sist

Har egentligen ingenting att skriva, men nu var det ett tag sen sist så det är väl dags. Jag har jobbat varenda dag förutom idag. Nu jobbar jag tisdag till lördag.
 
Idag drog jag och Christoffer igång med LCHF men efter att ha tvingat i oss frukosten (som vi typ ville spy av) och att jag blev hungrig varannan timme + att jag hade huvudvärk 3000 hela dagen så gav jag upp. Vet att huvudvärken ger med sig efter några dagar men jag orkar verkligen inte, speciellt om jag ska jobba också. Och jag blev hungrig hela tiden eftersom jag åt för lite, men jag vill inte trycka i mig mat om jag redan är mätt. Jag var supertaggad att prova på LCHF men jag får försöka gå ner i vikt på nå annat sätt, för det där kändes inte alls bra. Jag tänker inte plåga mig själv för nått sånt, då provar jag något som känns bättre istället.
 
Har haft första kurstillfället på min kurs idag, så nu ska jag hoppa i duschen för det var rätt kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0