Fredagen bara svischade förbi

Tror aldrig att det har varit så skönt att gå hem från jobbet som det var idag! Det har varit folk konstant och vissa saker har tjorvat också. Det har inte varit så stressigt som tur var men man har inte hunnit vara stilla längre än två sekunder typ. Riktigt jobbigt. Jag är helt grötig i huvudet än fastän det är snart fyra timmar sedan jag slutade. Ser inte fram emot morgondagens jobb alls, kommer nog bli lika kaosigt...
 
Nu ska jag snart glo på teve, sen tänkte jag hinna slänga ihop en kaka och duscha innan klockan blir läggdags. Skulle baka dumlemuffins också men har glömt köpa dumle så det sket sig haha ;) Om jag inte orkar springa på Konsum en sväng innan det stänger men det känns inte riktigt som det nu.. Får väl se!

Våra telefoner kommer förresten på måndag, jag som velade ha dom idag! Har fått mina tre skal i alla fall så bara att vänta på telefonen nu hela långa helgen ;) Har hittat bord och stolar till balkongen iaf som jag tror vi ska köpa imorgon. Tänkte ju köpa på Ikea men jag orkar fasen inte vänta och det fanns några på Jysk som såg helt okej ut och bara var en tjuga dyrare för de är på kampanj nu :) Nu när sommarvädret har anlänt vill man ju kunna äta frukost på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0