Imorgon är det fredag


Tände ett ljus på farmor och farfars grav igårkväll ♥
 
Idag har vi varit effektiva! Sov dock lite för länge men det gjorde ingenting eftersom vi har diskat en maskin med disk, plockat småsaker, rensat lite, dammsugat, skurat osv. Tog en paus i städningen och gick en promenad på en timme med hunden i årets första sommarväder, gud vad härligt! Ingen jacka behövdes där. Och det behövdes det inte heller när jag höll i kvällens kurs. Dock börjar myggen krylla där borta igen... Känns äntligen som att sommaren är på gång, jag klagar inte!
 
Har haft besök av pappa och Anne nu på kvällskvisten också. Dom kom med en present till Christoffer eftersom dom åker till Rhodos på lördag så dom hinner inte komma på nå kalas :) Imorgon jobbar jag 8-16 och sen ska jag hem och baka så vi har något att bjuda på sen på lördag förutom tårta. Nu ska jag ta en kall dusch eftersom vi har typ hundra grader varmt och jag dessutom sitter i fleecetröja än haha.. Sen ska jag krypa till kojs och ladda upp inför öppning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0