Kräfta



Önskar att jag var röd av någon annan anledning men jag har bränt mig som fan under lördagen! Ansiktet och överkroppen är helt stekta. Vi hade inte nå solskyddsfaktor med oss så vi köpte det under dagen på lördag men då hade värsta solen redan varit. Så på söndagen fick jag ha jacka på mig hela dagen haha... Aldrig utan solskyddsfaktor igen säger jag då, nog är man dum! Men trodde inte det skulle vara så jäkla varmt. Aftersun i massor i flera dagar, kan knappt sova om nätterna. Är huvudet dumt får kroppen lida, men sen så är ju röd också en färg så jag ska väl vara nöjd att jag inte är vit längre ;)

Nu iväg och se när Nina tränar lite med min hund innan jag ska ha kurs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0