Maj månad

Jag kan inte fatta att maj månad redan är här! Tiden går så fort nu för tiden. Nu på kvällspromenaden med hunden kom vi på att vi bott i lägenheten i tre månader idag. TRE månader, hur fort går inte tiden egentligen? Visst, det känns ju som att det var år och dar sen vi bodde i Gävle men ändå inte. Vi har i alla fall fått ordning på nästan allt här hemma. Lite skillnad motför hur det var i Gävle, då bodde vi ett år innan vi började sätta upp det mesta på väggarna haha ;)

Vardagsrummet börjar snart bli klart, då är det bara sovrummet som är kvar. Dit ska vi bara köpa en ny sängstomme, få hem sängborden (morfar håller på att göra ett likadant som han gjort till mig så vi har två lika) och sen ska vi upp med en spegel på väggen. Så det är inte så avancerade grejer så är det färdigt. Skönt! Nästa månad blir det en tur till Ikea för att inhandla sängstommen bland annat. Lite trist att i Gävle hade man bara typ två(?) mil till Ikea, nu har man 30 mil enkel resa. Men det är väl ingenting för en norrlänning ;)

Christoffer har tjatat varenda dag denna vecka om att vi ska ta varsin iphone, men jag känner mig inte helt säker ;) Är dock så less på min mobil som alltid tjatar om att det inte finns tillräckligt med lagringsutrymme fast det gör det, den måste ha nå fel i sitt hjärnkontor. Lite trist för jag är annars hur nöjd som helst med den.

Nåja, vart lite väl sent idag så nu ska jag skutta i säng. Fyra kvällar på raken nu och en öppning på måndag. Nästa vecka börjar tråkigaste veckan som inträffar var tredje vecka: Christoffers eftermiddagsveckor. Nåja, dom brukar gå rätt fort. Borde kanske inte börja tänka på nästa vecka redan i mitten av denna vecka haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0