Några bilder från helgen



Kanonfint väder, långa dagar utomhus, en massa spring, god mat och lite shopping får summera helgen. Vad glad jag är att vi kommit igång med det här igen, det är så jäkla kul!! Ser fram emot en tävlingsfylld sommar. Har världens finaste hund och bästa pojkvän som har tänkt köra runt mig och hunden på alla tävlingar så mycket som han kan.

På söndagen sa Christoffer att han också kanske ville börja tävla agility, men att han ville ha en egen hund. Dessutom har Anna lurat i honom att tävla Nova i juni när jag skulle jobba ;) Det är så kul att ha nån som delar ens intresse i alla fall litegrann, som följer med för att han vill och inte för att han "måste", även om han tog någon taktikvila i gräset och i stolen under helgen haha!

Efter mina fyra dagars ledighet så jobbade jag kväll idag och det kändes lite tungt men det gick väldigt fort. Imorgon är jag ledig, det är skönt med en mjukstart faktiskt. På lördag är det juni och det betyder att det snart är dags för Ikea och även en veckas ledighet! Jag räknar ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0