Onsdag idag

I måndags blev det att åka till soptippen och slänga kartonger, sen jobbade jag kväll. På tisdag var jag på stan med mamma och mormor innan jag jobbade kväll då med. Idag har jag slingat håret hos frissan så nu är det lite ljusare iaf. Sen blev det en vända på stan och hälsa på lillebror innan jag började jobba.
 

En vanlig dag hos frissan hahah!!
 
Det gick fort att jobba idag, skönt att slippa ha stängning nu fram tills på tisdag. Har känt mig lite lagomt less på det nu de senaste dagarna.. Vi har förresten inte fått post på hela veckan så idag låg det en hel drös i brevlådan. Fick bland annat två skal till min telefon (som jag inte har fått än hehe) och Christoffer fick ett till sin. Hoppas telefonerna hinner komma innan helgen men det tror jag ju inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0