Snart helg

 

Uppe på Dundret igårkväll

Sista jobbdagen nu ikväll och sen ledig fyra dagar. Så skönt det ska bli!! Åker ju iväg till Skellefteå imorgon och hem på söndagkväll så jag misstänker att man inte kommer känna av den där ledigheten så mycket eftersom dagarna där kommer gå snabbt :) Nåja det gör väl ingenting, det är kul att komma bort ibland. Sen att tävla hunden är väl också kul även om jag varje gång funderar över varför jag utsätter mig själv för det där eftersom jag alltid är så nervös att jag typ vill dö.

Jaja, nu ska jag slänga ihop lite middag till min kära sambo som kommer hem från jobbet på ett tag. Sen ska jag förbereda mig för kvällens arbete. Och försöka bli av med min envisa huvudvärk som besöker mig varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0