Snart ny vecka

Igår jobbade jag till klockan 15. Christoffer fyllde år så efter jobbet for vi snabbt hem och satte ihop utemöblerna som han köpt tidigare innan det bar av till Olearys för middag. Det satt fint i magen vill jag lova! Vi åkte sen hem och då kom mormor, morfar, mamma och Peter hit. Fikade och käkade tårta gjorde vi. Dom for vid åtta och lite senare kom Jonte och Johanna. Sen blev det nån ragg på stan och en sväng upp på Dundret med lillebror innan det blev hemgång.

Äntligen blir det frukost på balkongen! Fast än finns det massor att göra innan balkongen är helt klar :)


Min efterrätt på Olles!

Idag har jag jobbat 9.30-18 och sen haft kurs 18.30-20.30. Åkte sen till mormor och morfar för att hämta hem trallen som morfar har sågat till så den passar. Nu har jag satt ut den och det ser så himla fint ut!! Är rätt trött i kroppen efter att ha stått upp i princip hela tiden de senaste 12 timmarna. Ska hoppa raka vägen ner i sängen efter att hockeyn är slut, för imorgon börjar jag klockan åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0