Torsdag

 
Nu har det gått någon dag igen sen jag skrev. Men känner att jag inte har så mycket vettigt att skriva just nu. Idag jobbar jag kväll och sen har jag två 11-18 pass innan en dag ledigt. Hoppas söndagen bjuder på fint väder. Hade dock helst jobbat eftersom Christoffer går 13-timmars ändå så.

Igår fick jag hem två avier, och jag trodde jag visste vad det var men det visade sig vara något heeelt annat! Visserligen något jag beställt med trodde inte att det var det som kommit redan. Det var i alla fall ett paket från England och ett från Thailand. Det ena innehöll en förstoring som jag har beställt, så den åkte upp på väggen direkt.


Funderar på att måla tavelramen vit sen, hade nog passat bättre! Eller så köper jag en vit när vi ska till Ikea.
 
I veckan fick vi förresten änligen tillbaka pengarna av vår gamla hyresvärd. Det ska bli obeskrivligt skönt att inte ha något med dom att göra igen. Det har redan varit så skönt att slippa höra ytterdörren slå när porten öppnas, få posten in i lägenheten (vi har postfack nu), slippa iskalla golv i hela lägenheten, slippa känna mögellukten på toan, bara ha en tvättmaskin att tvätta i osv. Allt var så bra till en början men sen lessnade man, det enda som var bra var vaktmästarna. Skönt att inte känna så nå mer, älskar våran nya lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0