Svar på kommentar

Malin om Landskapsringar:

Hej! Vart köper du/din pojkvän dina ringar? och vad kostar dom? :) skiiit fina

SVAR: Hejsan! Tack så mycket, det är mina favoritringar :) Norrbottensringen har min pojkvän köpt på Åhlins i Gällivare, och Gästrikeringen köpte han på Hildebrands Guld i Gävle. De har legat i pris mellan ca 400-600 kronor i silver tror jag. Kan hända att de är dyrare/billigare nu. Vet inte vilken landskapsring du är ute efter, men gå in till en butik som säljer smycken och fråga om de säljer sin landskapsring. Säljer de inte dem själva så vet de nästan alltid vart de säljs. Hoppas du hittar ringen som du är ute efter! :)


Gästrikeringen till vänster och Norrbottensringen till höger


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så jätte mycket :) jag är ute efter en västergöts ring :)

2011-07-07 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0